07. U oblacima
08. #proljeće
09. Dan za danom
10. Pleme
11. Tik Tak

Zreo i korektan reggae album kojim su Brain Holidays najzad razbudili i svoju revolucionarnu stranu.

Dosadašnja izdanja grupe BRAIN HOLIDAYS u potpunosti su bila u skladu sa imenom benda. Njihov potpuno opuštajući i pomalo letargični stil pretežno je predstavljao pravo puštanje mozga na pašu, ali u međuvremenu su i oni probudili svog uspavanog reggae lava. Na kraju krajeva, to zaista i nije čudno ako uzmemo u obzir sve veće nezadovoljstvo svih ljudi širom regiona koji takođe sve glasnije riču na sistem i više ne prezaju da javno iskažu svoja osećanja. Najbolji su primeri veliki protesti širom Srbije, a velikih protesta je bilo i u Hrvatskoj prošle godine, i siguran sam da su sve to naznake još većih pobuna koje nas očekuju u bliskoj budućnosti širom ovog regiona.

Mnogi ljudi koji na svojoj koži zaista osećaju svu nepravdu sistema u kojem živimo moći će lako da se poistovete sa čitavim albumom "System Error", i to već od prve numere "Koči me sistem" i snažnih stihova: "koči me sistem, visoki zidovi, debeli okovi... ne mogu da dišem, metalne ograde, betonski blokovi...". Ovom pesmom odmah možete prepoznati zaokret u pravcu benda – odlazak dalje ka roots muzici koja sa sobom nosi veliku ozbiljnost u aranžmanima i tematici. Savršeni nastavak na prvu pesmu je još jedna čista roots stvar, "Loše vijesti", koja se dotiče medijskog bombardovanja lošim vestima i crnim hronikama kojima nam projektuju isključivo negativnu stranu sveta u kom živimo.

Daleko od toga da je bend odustao u potpunosti od te svoje nevine razdraganosti po kojoj su poznati, i kako album protiče, više može da se oseti taj aspekt njihove muzike. Ponajviše u pesmi "U oblacima", a posebno u "#proljeće", koja potpuno podseća na opušteni Brain Holidays sa prethodnih albuma i koja pretenduje za najveći letnji hit sa albuma. Za sam kraj, manučaovskom pesmom "Pleme" i egzotičnom elektro numerom "Tik Tak" upoznali smo i dve sasvim drugačije strane benda koje baš i nemaju puno veze sa roots energijom koja preovladava u prvih 9 numera.

Brain Holidays donose jedan zreo i korektan roots reggae album kojim oslikavaju  trenutno nezadovoljstvo sistemom u kom živimo. Isuviše prepoznatljivi reggae elementi i šabloni koji se provlače gotovo kroz sve pesme ne čine ga najoriginalnijim reggae izdanjem, ali ćete svakako moći da osetite iskreno uživanje ovih ljudi u reggae gruvu, što je na kraju krajeva i najbitnije. Koliko im muzika zaista znači može se čuti u ličnoj i iskrenoj pesmi "Sreća": "muzika je sve što treba, muzika je sreća...". Nakon ovog i mnogih reggae albuma izdatih u regionu u poslednjih par godina naravno da ne mogu da se ne složim sa prvom linijom pesme “#proljeće”: "Reggae je ponovo u modi!".