09. Sign of the Times feat. Steve Newland
10. Secret feat. Winston McAnuff
11. Stone feat. Derajah
12. Money for Jam feat. Lloyd Parks
13. Thanks & Praises feat. Bo-Pee

Iz samog srca Jamajke, od najiskusnijih muzičara koji žive i dišu reggae muziku, stiže nam još jedno inspirativno delo.

Kada je reggae muzika poetična i iskrena, onda je nepobediva. Iako ovo iz mene govori veliki reggae fan, mislim da tu ima nešto više od čiste subjektivnosti. Omamljujuća energija koju reggae svojim mantričnim bubnjevima i bas gitarom stvara, zajedno sa izuzetnim harmonijama vokala sigurno može na svakoga da deluje magično, samo ako to dopustite. Da ne pišem u prazno, najbolji dokaz ove "teorije" je friški album čuvenog kolektiva INNA DE YARD.

Iz samog srca Jamajke, od najiskusnijih reggae muzičara, stiže nam još jedno inspirativno delo. Inna De Yard su oduvek poznati po svojim strogo akustičnim izvedbama, i ovog puta su u istom stilu isporučili 13 pesama od kojih ćete teško uspeti da odredite koja je odsvirana sa više duše i osećaja. Ovo su ljudi koji žive i dišu reggae muziku, reggae jeste njihov život.

Ono što pre svega daje šarm ovom albumu jesu perkusije i klavir. Rastafarijanski stari bubnjevi u ritmu srca odzvanjaju kroz svaku pesmu i ostavljaju moćan pečat, naravno, uz veoma čist zvuk klavira koji konstantno "kontrira" i uklapa se savršeno u gruv Najabingi bubnjeva. Na sve to kad dođu melodični glavni vokali i prelepi prateći vokali dobija se jedna prava i potpuna reggae slika. Ali, ni slučajno ne smem zaboraviti na gitaru, koja u nekoliko pesama ima deonice koje ostavljaju bez daha (pre svega u pesmama "Black to I Roots" i "Crime").

U svakoj pesmi se pojavljuju određeni gostojući vokali, a u nekoliko njih i jamajčanske legende, Ken BootheThe Viceroys, Winston McAnuff, Lloyd Parks i Cedric Myton. Njihove stare i velike hitove iz 70-ih, kao što su "Let the Water Run Dry", "Love Is the Key", "Slaving", "Artibella" i "Secret",  izveli su na jedan potpuno drugačiji način i udahnuli novi život u njih. Sve pesme su birane pažljivo i smišljeno, sa ciljem da se dotaknu teme koje se tiču ljubavi, jedinstva, životne mudrosti i iskrenosti.

Ovo je muzika koja sa jedne strane dolazi sa jamajčanskih brda, a sa druge sa siromašnih gradskih ulica na kojima ljudi pokušavaju da sastave kraj sa krajem. Nema laži, nema prevare. Ovo su iskrene priče iskusnih muzičara koji su ceo svoj život posvetili muzici. U pravom smislu naziva albuma, ovo je "duša Jamajke". Kada je u pitanju izvorni reggae, teško da može izvornije od ovoga.