10. Queen - Radio Ga Ga
11. Run D.M.C. vs. Jason Nevis - It’s Like That
12. The Clash - (White Man) In Hammersmith Palais
13. Young Fathers - Rain or Shine
14. Fat White Family - Whitest Boy on the Beach
15. Underworld - Slow Slippy

"T2: Trainspotting" soundtrack je i više nego nostalgičan ali dok pravi osvrt i vodi kroz kvalitetnu muziku iz prošlosti, istovremeno donosi osveženje novim zvukom koji su predstavili mladi britanski bendovi. Nove generacije verovatno neće stasati uz ovaj album kao što je to bio slučaj sa prvim Trainspotting-om iz 1996. godine, ali će ih učiniti ljubiteljima nerazdvojne kombinacije muzike i filma koja je još jednom učvrstila već postavljene temelje.

Kultni film Trainspotting na čiji se nastavak čekalo dve decenije, početkom ove godine je obradovao, odnosno rastužio gledaoce širom sveta. Priča o legendarnoj družini je prikazala živote, sada bivših, heroinskih zavisnika u jedinom smeru u kojem su mogli da se razviju. Jedna od stvari koje su ovaj vanvremenski klasik iz 1996. godine učinile upečatljivim je bila i sjajna muzika koja je obeležila kompletnu generaciju pa je tako T2: Trainspotting bio pred teškim zadatkom. Na sreću svih nas, muzikom iz drugog dela nisu servirali novokomponovanu bljuzgu već su nam približili prave bisere brit-popa i prilagodili ih zvuku vremena u kojem danas živimo.

I ovaj soundtrack, kao i prethodni, počinje pesmom Iggy Pop-a "Lust For Life" i to energičnim remiksom koji su uradili, niko drugi već The Prodigy, stavivši na pesmu njihov prepoznatljivi elektronski pečat. Dve decenije kasnije, ova pesma je i dalje aktuelna i ako mene pitate, The Prodigy su učinili da zvuči bolje nego ikada. Međutim, ono na šta treba obratiti pažnju su novi bendovi koji su briljirali, poput Wolf Alice sa pesmom "Silk" koja se pojavila još na trejleru za "T2" i zvuči začuđujuće optimistično dok oslikava one delove filma koji pored mračne strane života, ipak ulivaju nadu i radost. Tu je i eksperimentalna hip-hop grupa Young Fathers sa čak dve pesme na soundtracku. Psihodelična "Get Up" oživljava sliku Edinburga, kao i one istripovane momente filma i pre svega ističe da se uvek treba dobro zabavljati. Druga pesma ovog benda "Only God Knows" je napisana posebno za film i donosi tekst o tajnom životu koji mnogi ljudi na ovom svetu vode. Takođe se izdvaja temperamentna "Whitest Boy On The Beach", u izvođenju Fat White Family koja čini spoj sa onim najmračnijim delovima.

Čitav T2: Trainspotting je prožet sećanjima glavnih junaka Rentona, Spada, Sik Boja i Begbija pa je logično da su se neke pesme iz prošlosti ponovile potpuno netaknute, kao što su "Radio Ga Ga" legendarnih Queen, "Dreaming" grupe Blondie, "(White Man) In Hammersmith Palais" benda The Clash, dobro poznata "Relax" Frankie Goes To Hollywood kao i hip-hop evergreen "It's Like That" u izvođenju Run D.M.C. i Jason Nevis-a.

Posebno treba naglasiti da su Underworld, najpoznatiji po numeri "Born Slippy" koja je obeležila čitav Trainspotting, odlučili da daju svoj doprinos uradivši ovog puta za potrebe filma dosta sporiju stvar pod nazivom "Slow Slippy".

"T2: Trainspotting" soundtrack je i više nego nostalgičan ali dok pravi osvrt i vodi kroz kvalitetnu muziku iz prošlosti, istovremeno donosi osveženje novim zvukom koji su predstavili mladi britanski bendovi. Nove generacije verovatno neće stasati uz ovaj album kao što je to bio slučaj sa prvim Trainspotting-om iz 1996. godine, ali će ih učiniti ljubiteljima nerazdvojne kombinacije muzike i filma koja je još jednom učvrstila već postavljene temelje.

Autor: Aleksandra Prodanović