08. Kicked to the Curb
09. You’ll Never Walk Alone
10. 4-15-13
11. Until the Next Time

Ocena: 7.5/10
Dropkick Murphys su jedan od tek nekoliko bendova koji svojom muzikom podjednako verno mogu da dočaraju prljavi asfalt i smogom ispunjeni vazduh industrijskih zona, ali i zelena prostranstva Irske

Kada se priča o početku 2017. godine, jedno od prvih i ujedno značajnijih izdanja koja se izdvajaju jeste deveti studijski album bostonsnkih ludaka DROPKICK MURPHYS. Najpoznatiji predstavnici irskog punk zvuka na svetu doneli su svojim fanovima novi album sa jedanaest pesama, simbolično nazvan “11 Short Stories of Pain & Glory“.

Već na prvo preslušavanje neke stvari postaju jasne – ovo je klasičan Dropkick Murphys zvuk, bez lutanja, bez iznenađenja i bez greške. Sve je tu, cve je na svom mestu, baš kako je moglo da se očekuje. Za one koji su upoznati sa radom benda, ovde nema šta mnogo da se kaže, a za one koji nisu, formula je više nego jasna – jače, čvrste, punk gitare, i kombinaciji sa “prljavim“ vokalima, navijačkim deonicama, i ritmovima koji su kombinacija modernih punk, i tradicionalnih irskih. Naravno, sve je začinjeno tradicionalnim instrumentima kao što su bendžo, mandolina ili gajde.

Dropkick Murphys su jedan od tek nekoliko bendova koji svojom muzikom podjednako verno mogu da dočaraju prljavi asfalt i smogom ispunjeni vazduh industrijskih zona, ali i zelena prostranstva Irske.

“11 Short Stories of Pain & Glory“ već nakon nekoliko preslušavanja odaje utisak celine, i boljeg albuma nego što su to bili njegovih dva ili tri prethodnika. Ipak, individualno, album ne nudi hitove kakvi su “Rose Tattoo“ ili “The State of Massachusets“. Pesma koja se ipak izdvaja jeste najavni singl “Blood“. Iako nije hit “na prvu loptu“, sa svakim novim slušanje ulazi pod kožu i u DNK slušaoca, Nesumnjivi koncertni favorit u budućnosti.

Kada je reč o pesmama koje će svoj pravi život pronaći na koncertima, što je za ovaj bend u principu i najvažnije, svakako se tu izdvaja obrada kultne pesme “You’ll Never Walk Alone“ koju su širom sveta proneli navijači fudbalskih klubova Glasgow Celtic i Liverpool. Uz nju, tu su još “The Lonesome Boatman“, sa svojim horskim deonicama, “First Class Loser“, “Sandlot“ ili spora, himnična  “Untill the Next Time“.

Ovim izdanjem, Dropkick Murphys su još jednom pokazali svoju klasu i potvrdili reputaciju, dajući fanovima album kom će se rado vraćati. Ipak nisu ponudili ništa novo ili neočekivano. Sa druge strane, imajući u vidu koordinatni sistem u kom se nalaze, te koliko im ta pozivija odgovara, tako nešto i nije bilo za očekivati.

Autor: Miljan Milekić
Ocena: 7.5/10