CD2 (Bonus Live CD)

01. Fight 'Em 'Til You Can't
02. A.I.R.
03. Caught In A Mosh
04. Madhouse

Sigurno da što ga više budete slušali, više toga ćete otkriti kao pozivitnu stvar, jer ovo stvarno nije album sa jednim slojem.

Ne sećam se da sam se sa preslušavanjem nekog albuma ovoliko mučio kao sa konzumiranjem novog albuma benda ANTHRAX. Više od godinu dana najavljivanja, odlaganja i na kraju - tresla se gora, rodio se miš. Anthrax su ovoga puta otišli najdalje u eksperimentisanju. Toliko daleko da u većini momenata prosto ne mogu da prepoznam bend. Oni su uspeli da snime dobar album, ali se plašim da u pojedinim momentima jedino kako mogu da zaključim da se radi o bendu Anthrax jeste to što čujem da je za mikrofonom Belladona.

To se donekle moglo naslutiti i po singlovima koje je bend puštao pred izlazak albuma. "Evil Twin" i "Breathing Lightning" nisu uspeli da nas ubede da nas čeka nešto zanimljivo. Mene nisu, a smeo bih da jemčim i za veliku većinu vas. Ako uzmemo u obzir udarce kakve su napravili Slayer i Megadeth sa poslednjim izdanjima, Anthrax će proći jako bledo.

Odmah moramo da se razumemo, ovaj album je daleko od lošeg. Tu postoje numere koje će se uz dobre spotove odlepiti i postati možda deo stalnog repertoara na živim nastupima, mada ne bih 100 odsto smeo da se zakunem u to. Numere koje su se meni "zalepile" na prvu jesu "Monster In The End", "All of them Thieves", "Suzerain" i "Zero Tolerance".

Album odiše velikim dinamičkim rasponom i u par momenata uspeva da zaluta čak i u progressive vode, što je neverovatno za ovaj bend, ali je svakako zanimljivo. Ali je sigurno da što ga više budete slušali, više toga ćete otkriti kao pozitivnu stvar, jer ovo stvarno nije album sa jednim slojem. Meni se na prvo slušanje u opšte nije svideo i jako dugo mi je trebalo da prihvatim ovo što je ova petorka ovoga puta zapakovala. Možda zato što mi odabir singlova nije prijao, jer su mi te numere i dalje najlošije na albumu.

Ako kojim slučajem stavljate amove dok slušate muziku i očekujete da ćete opet čuti "Persistence of Time" ili "Among the Living" odmah se vratite preslušavanju tih albuma jer, da vas podsetim, prošlo je nešto više od 20 godina u međuvremenu. Ili se latite bonus diska, ima tu super materijala u vidu numera "Fight 'em 'till You Can't", "A.I.R.", "Caught In A Mosh" i "Madhouse".

"For All Kings" je dobra ploča. Anthrax su na dobrom putu.

Autor: Marko Ristić