06. Oblivion
07. Wildfire
08. Cottonmouth
09. Erase
10. Interpid
11. Father

"Skydancer" se ne vrti samo oko muzike, iako ona uvek iskače u prvi plan. Album se osvrće na rat i superiornost, simbol muškosti, može se tako reći, dok je "Earthwalker" isticao ljubav i krhkost, kao simbol žene. Iako vremenski razdvojeni jedan od drugog, ova dva albuma su stvorena da se slušaju jedan za drugim, to i uradite.

Mladi australijanci prošle godine izdali su drugi studijski album "Earthwalker", 365 dana kasnije stigao je i treći nazvan "Skydancer". Dva albuma za godinu dana. Mislite da je mnogo? Nije. "Skydancer" je snimljen u isto vreme kada i "Earthwalker" samo su IN HEARTS WAKE odlučili da malo odlože njegov izlazak. Ako je prvi bio u znaku majke zemlje a drugi u znaku oca neba, albumi imaju savršenog smisla kada se stave jedan pored drugog. Savršen koncept. Nebo i zemlja, dve suprotnosti, fizički razdvojene ali ipak ne mogu jedna bez druge.

"Skydancer" se ne vrti samo oko muzike, iako ona uvek iskače u prvi plan. Album se osvrće na rat i superiornost, simbol muškosti, može se tako reći, dok je "Earthwalker" isticao ljubav i krhkost, kao simbol žene. Iako vremenski razdvojeni jedan od drugog, ova dva albuma su stvorena da se slušaju jedan za drugim, to i uradite. Ne samo u liričkom već i u muzičkom smislu, "Skydancer" je logičan nastavak svog prethodnika, iako su snimljeni u isto vreme. Agresivniji za nijansu, melodičnijim pristupom stvorili su atmosferičan album po utvrđenoj ali poboljšajnoj formuli. Kompeticija između čistih vokala Kyle-a Ericha-a u refrenima i grubih Jake-a Tylor-a u strofama još više doprinosi tome.

Album otvara kratak instrumental "Aether" koji će vas pripremiti za ono što sledi, ali sam sigurna da ovu traku nećete pustiti drugi put, nema potrebe za tim. Na naslovnoj traci albuma pojavljuje se još jedan vokal. Jonathan Virgil (The Ghost Inside) priskače u pomoć iako, verujte mi Kyle-u i Jake-u pomoć nije potrebna. "Breakaway" nose Jake-ovi fenomenalni vrisci, melodična i zarazna, nije iznenađenje što je izabrana za prvi singl koji su predstavili. Pre nego što još jedan instrumentala "Oblivion" podeli album na dva dela, "Insomnia" se izdvojila ne samo kao traka prve polovine albuma, već i kompletnog izdanja. Dinamična "Wildfire" je metalcore u svoj svojoj moći. Malo eksperimentisanja nije nikog ubilo pa tako "Cottonmouth" donosi malo djent ritma, "Erase" hip-hop prizvuk a mračna "Interpid" malo elektronike.

Poređenje sa "Earthwalker" albumom ne može da izostane, i iako je "Skydancer" za nijansu brži, mračniji i agresivniji, često ćete zaboraviti koji album slušate. Takođe, sjajne pesme na albumu su zamaskirane onim prosečnim, iako ga to nikako ne čini lošim. In Hearts Wake su učvrstili već jake temelje koje su postavili, spremni su da naprave još jedan korak dalje.

Autor: Jadranka Balaš