7. Daj mi ljubav
8. Jeka geta
9. Creation
10. Politika Man
11. Budi pozitivan
12. Voice Of Ghetto

Uz sve svoje mane i prednosti, izdanje “Save Peace Babylon Delete” jeste bitan korak za ovaj sastav, i sa razlogom im je uneo veliku dozu samopouzdanja. Ako uspeju da se održe na okupu i nastave sa snimanjem materijala, sa možda malo više autentičnosti, hrabrosti i oštrine, Brain Holidays-i mogu da naprave veoma zanimljivu karijeru.

Za one koji nisu upoznati sa sastavom BRAIN HOLIDAYS svakako bi bilo bitno napomenuti da se radi o muzičkom kolektivu za koji važi da je probio led tako što je prvi započeo da stvara potpuno autorsku roots reggae muziku u Hrvatskoj. Osnovani 2000. godine, svoj prvi album “Stereo Roots” obelodanili su 2006. godine, a nakon nestanka sa scene i duge pauze od osam godina, uz velike promene u sastavu i mnoge turbulencije koje su ih zahvatile u međuvremnu, izdali su i drugi, povratnički album imena “Save Peace Babylon Delete”.

Bez ikakvih metafora i skrivenih značenja, naziv benda na potpun način oslikava cilj njihove muzike. U malo karikiranom smislu on se može protumačiti kao formiranje ogromne odlučnosti za puštanje mozga na pašu, uz potpuno oslobađanje naglih promišljanja koja bi možda mogla da nas skrenu sa tog puta, ili kako to najbolje opisuju stihovi pesme “Moj dan”: “...hedoniziranje u ležećem stilu, ako me tražiš nisam u điru...”. Dodirnuli su na ovom albumu i one “ozbiljnije” teme kao što se može čuti u “Politika Man”, “Creation” ili “Hungry People”, ali to kao da ne zvuči dovoljno snažno kroz uljuškani, izuzetno lagan roots reggae ritam koji prosto obasipa slušaoca melanholičnom energijom.

Duži instrumentalni uvod, sjajna razmena malo jačih gitarskih deonica, saksofona i klavijatura, prepoznatljivo oštre rap deonice Yurija iz St!llness-a, i zanimljiv metaforičan tekst prave izuzetno dobar uvod u album i čine numeru “Kapetan” potencijalno najjačom stvari na celom albumu, mada veliku pažnju zaslužuje i dub kompozicija “Voice Of Ghetto” tj. numera “Jeka Geta”. Nedostatke u vidu manjka dinamičnosti ili monotonih aranžmana mogu uočiti oni slušaoci kojima reggae muzika nije najomiljeniji žanr na svetu, zbog čega lako mogu biti odbijeni od ovog albuma. Oni verni reggae ljubitelji, pak, sigurno neće imati problema sa kompletnim uživanjem u ovim zvucima, pogotovo jer Brain Holidays stvarno ima fantastičnu, gotovo besprekornu ritam sekciju i celokupno kao bend su muzički jako dobro potkovani za stvaranje kvalitetnog roots reggae stila. Pored toga, da se osetiti i veliki marley-evski uticaj u harmonijima i melodijama, što i nije previše čudno jer je poznato da su oni vrsni cover izvođači Bobove muzike.