05. They Don't Know
06. Invincible
07. Die Alone
08. Pirates
09. It's Just The Wind
10. Waisting Gasoline (Bonus Track)

Homeless Hill prave komercijalnu muziku. Dakle, muzika koja je slušljiva, sa vrlo primamljivim melodijama i koja se dopada gotovo svima. Sa druge strane, ono što je komercijalno ne mora uvek da znači da je loše.

HOMELESS HILL je nastao 2009. godine u srcu Amerike, momci za sada imaju dva samostalno objavljena albuma a meni je ovo prvi put da se srećem sa njihovom muzikom. Moram priznati da me je njihov album „Invincible“ prijatno iznenadio... i to više nego što sam očekivala. S obzirom  da ovakvu vrstu muzike ne slušam previše, zapravo, uopšte je ne slušam, ovo izdanje  me je bacilo u stanje blagog šoka, ali u najpozitivnijem mogućem smislu.

Homeless Hill prave komercijalnu muziku. Dakle, muzika koja je slušljiva, sa vrlo primamljivim melodijama i koja se dopada gotovo svima. Sa druge strane, ono što je komercijalno ne mora uvek da znači  da je loše. Osnova ove ploče je hard rock zvuk, ali momci  takođe eksperimentišu sa heavy metal uplivima što je naravno, veliki plus za ovo izdanje. Gitarista  Jonathan Foreman fantastično barata sa svojim instrumentom i ubedljivo ostavlja najjači utisak dok slušamo album. Čak i u mirnijim i baladičnim numerama, njegova virtuoznost na gitari me ostavlja bez daha.

Pevač Darin Curtis je odradio solidan posao i njegova boja glasa se menja u zavisnosti od numere do numere. „Break Away“  je 100% rock cepačina, te su i vokali u tom stilu, kako album odmiče ubacuju se grublji i za nijansu vrišteći glasovi dok je numera „Pirates“ mešavina jazz, reggae i metal uticaja i zanimljivo je što Darin u ovoj pesmi transformiše svoj glas i izgovor primereno reggae zvuku. Zaista mi je teško da pronađem neku zamerku na ovom albumu, čak i sporije pesme uspevaju da vam ne budu smor. Produkcija je na vrlo visokom nivou, svi instrumenti se ujednačeno čuju pa i sa te strane nemam zamerke.

Kada se prvi put sretnete sa ovim izdanjem, slikom omota  i odabirom fonta kojim je ispisan naziv albuma i ime benda (slova podsećaju na onu nesrećnu „Sumrak sagu“) odmah bivate skeptični po pitanju toga šta ćete čuti. Da se ne lažemo, „Invincible“ je prava komercijala, nema šta, ali prokleto dobra.

Autor: Maša Polić