13 Apology
14 Strike Back
15 Freeman
16 Mary Mack
17 Bugger Off

Ocena: -/10
Fiddler's Green mi nikad nisu bili posebno zanimljivi. Iako sam fan celtic, a pogotovo celtic punk zvuka, ovaj bend mi je uvek zvučao prilično dosadno i klišeizirano, a to se ovim albumom sigurno neće promeniti.

FIDDLER'S GREEN su najpoznatiji nemački celtic punk bend. Iako im se muzika uglavnom bazira na kombinaciji punk i tradiocionalnog irskog zvuka, ovog puta su se odlučili za nešto drugačiji pristup. "Acoustic Pub Crawl" je snimak nastupa ovog benda, ali za ovu priliku u akustičnoj varijanti, samo sa tradicionalnim instrumentima. Ok, i sa usnom harmonikom, koja, barem poslednji put kada sam proveravao, nije bila tradicionalni irski instrument.

Ono što je mana ovog albuma je isto što je mana i ovog benda. Jednostavno su dosadni. Pogotovo u ovako ogoljenoj varijanti kada nemaju zid distrozije i buke da drži dinamiku i energiju, nego u potpunosti zavise od svojih aranžmana. Ideja ovog albuma je odlična, i verujem da kada bi se na tako nešto odlučili Flogging Molly, ili recimo Orthodox Celts, da bih taj album džao mesecima u plejeru, dok ću ovo izdanje jednostavno prekočiti.

Bendu se ne može osporiti da je pokušao nešto novo ovde, pa smo tako ubacivanjem usne harmonike, i nešto drugačijim deonicama na violini dobili neki čudan spoj irske folk i country muzike, ali po mom mišljenju taj eksperiment jednostavno nije uspeo, i tih nekoliko pesma zvuče previše isforsirano i veštački. Ono što je ironično je da su dva najsvetlija albuma raspoređena na početak i kraj albuma. Album otvara obrada pesme "Irish Rover", uz "Bog Down In the Valley-O" verovatno najobrađivanije irske pesme ikad, a zatvara najveći hit benda - "Bugger Off!". Pomenuo bih još i odličnu "Freeman".

Autor: Miljan Milekić
Ocena: -/10