09. Black Saturday
10. Halfway There
11. Worse Dreams
12. Eyelids Mouth
13. Rowing

Ocena: 6.5/10
Kako album odmiče, čini se da bend upada u sve veću letargiju i da nema one "žice" koja je bila prisutna na svim prethodnim albumima. Daleko je ovo od lošeg albuma, ali je isto tako daleko i od toga da je vredan naslednik dragulja kao što su "Superunknown", "Down on the Upside" ili "Badmotorfinger".

Čitavih 16 godina bilo je potrebno da se SOUNDGARDEN sastave kako bi snimili svoj šesti studijski album. Izdavanje kompilacije "Telephantasm" im je definitivno dalo vetar u leđa da požure sa onim što su svi fanovi ovog benda čekali dugi niz godina.

Iako je datum izlaska ovog albuma 13. novembar, već par dana album je dostupan širem auditorijumu putem world wide web-a, pa onda i nema mnogo smisla čekati datum izlaska za objavljivanje recenzije. Ukoliko ste zainteresovani, siguran sam da ovaj album već imate upisan na vaš "tvrdi disk", a ako želite da pazarite, uradićete to i sami, zar ne? Boli vas polni organ, realno...

Elem, da se vratimo na "Kralja Životinju". Prvi singl simboličnog naslova "Been Away Too Long" razvaliće vas od uvodnog rifa i podsetiti kako je ovaj bend zvučao u doba "Down on the Upside" albuma, pred sam kraj prvog dela karijere. Posle tog singla, svi su nekako očekivali da će momci nastaviti tamo gde su stali. Samo, svi su zaboravili tu vremensku distancu od 16 godina.

Interesantni aražmani, mahom sporijeg ritma i depresivne atmosfere poseduje nekolicinu pesama koje će vam se lagano uvući u uši, ali svakako ne na prvo slušanje. Na trenutke će vas podići i dati vam malu nadu u vidu numera kao što su "Black Saturday", "By Crooked Steps" ili "Worse Dreams" (koja je moj lični favorit sa albuma). Što se pisanija tiče, ceo bend je učestvovao u pravljanju muzike i tekstova za ovaj album pa se može zaključiti da je ovo neki novi Soundgarden koji je mahom izgubio energiju kojom je razarao tokom 90ih godina.

Ovo je sigurno najbolje produciran album do sada. Ali bojim se da mu je to jedina prednost u odnosu na sve ono što se ranije dešavalo, a ima veze sa ovim bendom. Ima pesama koje ćete verovatno po neki put pustiti, ali svako moje preslušavanje "King Animal" rezultovalo je vraćanjem na neke od ranijih albuma.

Autor: Marko Ristić
Ocena: 6.5/10